Bil pløjer igennem have

Bil i uheld
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En fører af en bil kørte galt denne morgen, efterbilisten på mystisk vis mistede herredømmet over sit køretøj

Bilisten kørte ad Kongevejen i Helsingør og endte i en have, hvor vedkommende påkørte flere hegn, træer og buske.

Årsagen til uheldet er ukendt, men politi og ambulance var fremme på stedet, hvor redningsarbejdet blev foretaget.

Presse-fotos.dk er for nuværende ikke bekendt med yderligere omstændigheder omkring uheldet, men vi opdaterer artiklen, såfremt nye oplysninger fremkommer.

Læs også: Advarer: Nu kommer krigen

Annonce
Annonce