Bil påkører autoværn og havner i grøften

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil er fredag formiddag havnet i grøften kort før Humlebæk-afkørslen på Helsingørmotorvejen.

Bilen har tilsyneladende påkørt autoværnet og herefter havnet i grøften efterfølgende.

Der er ingen oplysninger om eventuelt tilskadekomne.

Annonce
Annonce
Annonce