Bil landet i grøften efter glatføreuheld: Kvinde fastklemt

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag eftermiddag er politiet, brandvæsnet og ambulancereddere kørt til et færdselsuheld, hvor en bilist er kørt af vejen og landet med hjulene i vejret i grøften nær kørebanen.

Den indledende melding lød, at en kvinde var fastklemt i bilen. Hun er blevet hjulpet ud af redningsmandskabet og kørt til tjek på hospitalet.

ALVORLIGT UHELD I TRAFIKKERET KRYDS: PERSON KOMMET TIL SKADE

Ambulancen er netop kørt fra Vilhelmsborgvej ved Linde, som ligger i Struer Kommune.

Det fortæller vagtchefen ved Midt- og Vestjyllands Politi til presse-fotos.dk.

(Artiklen fortsætter under billedet)

“Vi går ud fra, at der er tale om et glatføreuheld og der har ikke været alvorlig personskade i forbindelse med uheldet. Bilisten skal lige forbi sygehuset for at blive tilset”, lyder det fra vagtchefen.

ALVORLIGT UHELD I TRAFIKKERET KRYDS: PERSON KOMMET TIL SKADE

Vejen var spærret i den ene retning, men der er blevet åbnet igen og både politi og redningsmandskabet er klar til at køre fra uheldsstedet.

Annonce
Annonce