Bil i brand i Brøndby

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil er sent søndag aften brudt i brand i Tybjergparken i Brøndby.

Brandvæsenet er talstærkt fremme med flere slukningskøretøjer.

Bilen er brudt i brand kort tid før at leasingaftalen på bilen udløber, og det gjorde at politiet søgte spor i området, for at finde årsagen til brandens opståen.

Annonce
Annonce