Bil endt på taget på sønderjyskemotorvej ved Åbenrå

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil er søndag eftermiddag endt på taget på sønderjyskemotorvej ved Åbenrå.
Hvordan ulykken er sket er endnu uvist, men politi og redning er på stedet hvor man skal finde årsagen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce