Bil brudt i brand i Ringkøbing

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil er onsdag eftermiddag brudt i brand i Østergade i Ringkøbing. Beredskabet rykkede ud på adressen og fik hurtigt slukket branden, der øjensynligt var lokaliseret under bilens kølerhjelm.

Bilen brød angiveligt i brand, mens den holdt parkeret på gaden.

Den præcise årsag til branden er endnu ukendt.

Annonce
Annonce
Annonce