Bil brager ind i lygtepæl

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er sent mandag aften sket et færdselsuheld, hvor en bil er kørt ind i en lygtepæl.

Uheldet er sket i dét, som kaldes krydset ved Møllestrømmen i Haderslev. Her mødes vejen Sønderbro, Sydhavnsvej og Erlevvej.

Det er meget uklart, hvad der er sket. Men det står fast, at bilen har påkørt lygtepælen med ganske stor fart.

Det har ikke været muligt at få en kommentar fra Syd- og Sønderjyllands Politi, og det vides derfor ikke, om der er alvorligt tilskadekomne i forbindelse med uheldet – eller om der måske er anholdte i sagen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce