Bil påkører ind i autoværn: Flere ambulancer fremme

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag eftermiddag er der sket et alvorligt uheld på Frederikssundsmotorvejen ved afkørslen til Ejby.

En bilist er kommet galt afsted og kørt gennem autoværnet og endt i græsrabatten ved kørebanen.

Flere ambulancer og politiet er ankommet til stedet, hvor flere personer er blevet tilset.

(Artiklen fortsætter under billedet)

Presse-fotos.dk har tidligere kunne fortælle om, hvordan man ikke skal køre, hvis man ønsker at undgå at få en bøde.

Der er ikke kommet melding om alvorlig personskade i forbindelse med uheldet og mandskabet er netop kørt fra stedet.

Annonce
Annonce
Annonce