Betonklods tabt på motorvejen – skaber trafik: Nu efterlyses lastbilen!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen
Politiets Twitter-profil

En lastbil har mandag middag tabt en betonklods på motorvejen i retning på Odense fra vest og mod Svendborg.

Politiet efterlyser nu føreren af lastbilen.

Læs politiets Tweets herunder:

OPDATERING!

Annonce
Annonce
Annonce