Beredskabsstyrelsen på øvelse i Thy

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag er flere køretøjer og medarbejdere fra Beredskabsstyrelsen ankommet til Thy, hvor der er blevet afholdt øvelse.

Der er blevet øvet i at håndtere udslip og de fremmødte har været i byen i nogle timer, hvorefter de er kørt fra stedet igen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce