Beredskabs styrelsen opsætter mobil station

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Beredskabestyrelsen har søndag opsat en mobil station ved Falck stationen i Frederiksværk.
En mobilstation skal gøre det lettere at rykke ud i nødstilfælde.

Annonce
Annonce