Bare rolig: Det er en øvelse!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der var masser af rednings- og brandfolk ved Damhussøen i Rødovre tirsdag formiddag. Men det var en øvelse.

Hovedstadens Beredskab Station Hvidovre brugte formiddagen på at træne overfladeredning i Damhussøen.

Der er masser af udstyr, som de ansatte på en brandstation jævnligt træner i at bruge.

Øvelsen på Damhussøen var sjov og lærerig for hele brandholdet, som var taget ud af tjenesten nogle timer, mens andre stationer dækkede Station Hvidovres område.

Du kan se flere fotos fra øvelsen herunder:

Annonce
Annonce
Annonce