Båd har ramt molen: Oliespild på vandet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er mandag eftermiddag sket et oliespild i vandet ud for Nistedvej i det nordlige Odense.

En båd har ramt en mole, og det har medført, at olietanken er begyndt at lække.

Beredskabet vil lægge flydespærre op. På den måde kan de indkredse olien og forhindre den i at sprede sig.

Annonce
Annonce
Annonce