Anholdt mens han vejede hash

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen
Arkivfoto

Torsdag eftermiddag gik et par civilklædte betjente på Kalkværksvej ved Aarhus Havn, da de omkring klokken 14:35 fik øje på en 36-årig mand, som sad med flere klumper hash, som han sad og vejede af.

Det skriver Østjyllands Politi i deres døgnrapport.

Manden havde også nogle pengesedler i hånden og var åbenlyst i gang med en handel med en kvinde, som han stod og talte med.

Derfor blev den 36-årige anholdt og sigtet for salg af euforiserende stoffer.

Kontanterne og hashen blev beslaglagt af betjentene.

Annonce
Annonce
Annonce