Ammunitionsryddere til stede ved gymnasium

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Forbipasserende blev mødt af et usædvanligt syn tirsdag formiddag, da både politi, beredskab, brandvæsen og folk fra ammunitionsrydningstjenesten – også kendt som EOD – var mødt op på Slagelse Gymnasium.

Årsagen til deres fremmøde var dog ganske fredelig.

Politiet har i dag været ude ved Slagelse Gymnasium, hvor man har assisteret med bortskaffelsen af kemikalier, som benyttes i kemiundervisningen. De skal fjernes, når de bliver for gamle, og det er noget, som har været planlagt i noget tid, siger vagthavende ved Sydsjællands Politi, Michael Skræddergaard, til presse-fotos.dk.

Annonce
Annonce