Ambulance og personbil kollideret i Herning

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En ambulance og en personbil er fredag formiddag kollideret på Vesterholmvej i Herning.

Politi og redning er fremme.

Det er endnu uvist, om der er nogle tilskadekomne.


Annonce
Annonce
Annonce