Alt holder stille: Person påkørt af tog

Mash
Påkørt af tog
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Togene mellem Kolding og Lunderskov holder tidligt mandag morgen stille efter en personpåkørsel.

Det skriver DSB på den sociale platform X. 

– Det skyldes, at et arbejdskøretøj har haft en personpåkørsel mellem Lunderskov og Kolding, skriver DSB på sin hjemmeside.

I skrivende stund afventes det, at der kommer politi og ambulance til stedet. Først når de er færdige med at arbejde, ventes togdriften at komme op og køre igen.

– Vi har ingen præcis prognose, men vi forventer, at det tager cirka to timer, skriver DSB.

DSB har bestilt togbusser til at køre på strækningen.

Annonce
Annonce