Albertslund rådhus evakueret – aktiveret brandalarm

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fredag formiddag er brandvæsnet til stede på Nordmarks allé/ Albertslund rådhus, hvor en brandalarm er blevet aktiveret.

Alle personer inde på Rådhuset er blevet evakueret, og brandvæsnet er i gang med en grundig gennemgang af stedet for at finde årsagen til den aktiverede brandalarm.

Annonce
Annonce
Annonce