Aggressiv hund skudt af politiet: Flere elever på hospitalet efter bid

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En betjent fra Københavns Politi har skudt en hund på Tårnby Gymnasium, efter en anmeldelse om, at en eller flere hunde havde bidt flere elever på gymnasiet, oplyser Københavns Politi på Twitter.

Efter betjentenes ankomst, var den ene af hundene fortsat aggressiv og betjenten følte sig nødsaget til at benytte sit tjenestevåben, oplyser Københavns Politi på Twitter.

Ifølge TV2 skulle flere gymnasieelever være kørt på hospitalet efter at være blevet bidt af en eller flere hunde.

Annonce
Annonce
Annonce