Afgået ved døden: Fik brandbil over sig

Spar-købmand omringet af ambulancer: Lægehelikopter lander
Illustrationsfoto
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En brandbil væltede lørdag eftermiddag ned ad en skråning ved Højer.

En person blev ved uheldet meldt fastklemt.

Politiet fik anmeldelse klokken 16.48.

Tv2 oplyser her til aften at en person er afgået ved døden i ulykken.

Annonce
Annonce