Ændringer på alle S-tog linjer på Svanemøllen Station

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag er der en del røgudvikling på transformerstationen på banelegemet Ved Sporsløjfen Østerbro.

Brandvæsnet er til stede, men arbejdet påvirker alle S-toglinjerne på Svanemøllen Station.

DSB skriver følgende på deres hjemmeside:

Der er ændringer på alle S-togslinjer.

Linje A kører mellem Hundige og Hillerød – linje A er eneste S-tog mellem Østerport og Hellerup.

Linje B kører mellem Høje Taastrup og København H og igen mellem Svanemøllen og Farum.

Linje Bx kører ikke.

Linje C kører mellem Frederikssund og København H og igen mellem Hellerup og Klampenborg.

Linje E kører mellem Køge og København H og igen mellem Hellerup og Holte.

Linje F kører med færre S-tog.

Linje H kører med forsinkelse.

Der kører færre S-tog på linjerne, og der vil være forsinkelser.

Annonce
Annonce
Annonce