Ældre cyklist kørt på hospitalet: Væltet på el-cykel

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En ældre dame er hertil eftermiddag blevet kørt på hospitalet efter hun væltede på sin el-cykel. Der er ingen alvorlige skader at melde om, og damen er taget med for at blive undersøgt.

Annonce
Annonce