Aarhus: Brandvæsenet rykker ud i naturområde

Brandvæsenet til stede i skovområde
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet rykker ud til anmeldelse ved Aarhus

Østjyllands Brandvæsen er lørdag eftermiddag rykket ud til meldinger om brand.

Alarmopkaldet er indløbet klokken 14.58 fra Ørneredevej i den aarhusianske bydel Højbjerg.

Her har der ifølge den indledende anmeldelse udbrudt en mindre brand i naturen.

Kort efter ankomst til stedet kunne branden meldes slukket.

De nåede ikke at udvikle sig.

Annonce
Annonce