400 halmballer i flammer

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Det var et inferno af flammer, som mødte Grams Brandværn, da de natten til mandag rykkede ud på Møllevej i Vojens.

Her var branden startet i en bygning på gården, hvor der skulle være 400 halmballer. En nabo opdagede branden og alarmerede myndighederne. Da brandvæsnet ankom, var det dog allerede for sent. Bygningen kollapsede og halmballerne gik op i røg.

Ingen personer er kommet til skade og brandårsagen er stadig ukendt.

Annonce
Annonce
Annonce