38-årig fundet i god behold

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Den 38-årige mand, som sidst var blevet set i Aarhus-bydelen Viby tirsdag morgen, og som politiet derfor efterlyste tidligere tirsdag aften, er blevet fundet i god behold.

Det oplyser Østjyllands Politi på Twitter.

Annonce
Annonce
Annonce