37-årig død efter færdselsuheld

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen
Foto fra ulykken den 3. december.

En 37-årig mand er omkommet efter en færdselsulykke i fredags, hvor han kørte galt på en landevej nær Sønder Omme.

Det oplyser Jeppe Thranum, vagtchef hos Sydøstjyllands Politi, til B.T..

Manden døde mandag eftermiddag som følge af sine kvæstelser. Den afdødes pårørende er underrettet.

Opdateres…

Arkivfoto.
Arkivfoto.
Arkivfoto.
Annonce
Annonce
Annonce