26 patienter flyttet efter brand på Psykiatrisk afdeling i Herning

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen
Dette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er 2-45-1024x683.jpg

Politi og Brand & Redning MidtVest rykkede onsdag aften talstærkt ud til Psykiatrisk afdeling i Herning, hvor der var gået ild i et rygerum.

Det oplyser Midt- og Vestjyllands Politi på Twitter.

På grund af den kraftige røgudvikling, var det nødvendigt at flytte 26 patienter væk fra afdelingen.

Branden er blevet slukket, og ingen er kommet til skade, oplyser politiet.

Dette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er 14-2-1024x682.jpg
Dette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er 3-36-1024x683.jpg
Dette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er 4-34-1024x683.jpg
Dette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er 6-22-1024x683.jpg
Dette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er 8-10-1024x683.jpg
Dette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er 10-3-1024x683.jpg
Dette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er 11-2-1024x683.jpg



Annonce
Annonce
Annonce