17-årig afgået ved døden efter påkørsel

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bilinspektør og teknikkere var natten til søndag til stede ved krydset Tuborgvej og Lyngbyvej, hvor en bil har påkørt en 17-årig cyklist. Den 17-årig skulle ifølge politiet have kørt over for rødt og blev derefter ramt af bilen.
Den 17-årig blev kørt på hospitalet og mandag morgen stod hans liv ikke til at redde og han blev derfor erklæret død.

Annonce
Annonce
Annonce