Politiet slår til igen: Nye anholdelser vender alt på hovedet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Sagen tog pludselig en dramatisk drejning. Nu er endnu flere personer blevet trukket ind i den opsigtsvækkende våbensag.

For få dage siden blev en 17-årig anholdt.

Men politiets efterforskning stoppede ikke dér.

Nu kommer den næste store udvikling i sagen.

(Artiklen fortsætter under billederne)

Se også
Nye detaljer i AK-47-sag: Betalte mindreårig svensk dreng

For efterforskningen af den 17-årige, der blev anholdt 10. juni og sigtet for besiddelse af to pistoler og to håndgranater, har ført politiet videre til to nye anholdelser.

En 32-årig kvinde fra Polen og en 25-årig mand fra Horsens blev tirsdag anholdt i Horsens.

Begge er sigtet for ulovlig våbenbesiddelse og skal fremstilles i grundlovsforhør ved Retten på Frederiksberg onsdag morgen klokken 10.

Det skriver Københavns Politi på mediet Politi Update.

Annonce
Annonce
Annonce