Næstved: Oliespild i rundkørsel

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag klokken 11.27 har brandvæsenet modtaget en anmeldelse af et oliespild i rundkørslen ved Vestergårdsvej i Næstved.

‘Regnbuefilm på vejen i rundkørsel, anmelder siger, at der ikke er glat,’ lyder det ifølge den indledende anmeldelse.

Brandvæsenet rykkede efterfølgende ud for at inspicere stedet.

En lastbilchauffør og en ung mand har mistet livet i en alvorlig hændelse på en landevej. Vejen har været afspærret de sidste ni timer, men er nu åbnet igen. Voldsomme billeder fra stedet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce