Mystisk: Politi og ambulance til stede

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag eftermiddag kan både politi og ambulance ses.

Det er ikke første gang, at politi og ambulance er til stede ved Kongeleddet i Rødby.

Det er dog sparsomt med oplysninger om den konkrete hændelse for nuværende.

Derfor er Presse-fotos.dk i færd med at undersøge sagen.

I den forbindelse har redaktionen forsøgt at kontakte politiet, indtil videre uden held.

I dag starter kampen om billetter til årets Grøn Koncert. Hvis du ikke gider at stå i kø for en billet på hjemmesiden, er der dog også en anden måde at skaffe sig én på.

Annonce
Annonce
Annonce