Mern: Ild i forladt bygning

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag aften er brandvæsnet ankommet til en forladt bygning, der står i brand.

Mandag aften stiger der røg til vejrs fra en forladt bygning i den sydsjællandske by Mern.

Brandvæsnet er derfor ankommet til Stårbyvej.

Flere brandfolk kunne ses arbejde på stedet, men ifølge Presse-fotos.dk’s udsendte havde man alt under kontrol.

Mandag aften ligger en bil på siden på en vej, hvor udrykningskøretøjerne efterfølgende er hastet til.

Annonce
Annonce