Mand dømt for at slå nabo i hovedet med hundelort

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En besynderlig sag om nabostridigheder er nået til dom.

Et alubat, en kniv eller en hammer.

Det er normalvis den slags våben, vi har med at gøre i voldssager i Danmark.

Nabostridigheder gik fuldstændig over gevind og endte i vold – med blandt andet hundelort.

En 36-årig mand fra Herfølge valgte nemlig at tildele sin 50-årige nabo to knytnæveslag, men han valgte også at slå ham med en hundepose fuld af ekskrementer.

Der gik hul på posen.

Det skriver Midt- og Vestsjællands Anklagere i et opslag på X.

De forklarer også, at den 36-årige nu er idømt 60 dages betinget fængsel.

Manden tog sig betænkningstid i forhold til dommen

Et grusomt anklageskrift er kommet frem i en uhyggelig sag mod en 52-årig mand. Han er tiltalt for blandt andet mishandling, voldtægt, trusler og psykisk vold mod en 25 år yngre kæreste.

Illustrationsfoto.
Annonce
Annonce