Lægepersonale har arbejdet omkring en dreng på asfalten – han er senere blevet hastet på hospitalet i en ambulance med politieskorte
Billeder fra stedet viser, at flere politikøretøjer er nået frem, mens også lægefagligt personale i en ambulance og en akutlægebil arbejder på patienten.
Det er en blot 15-årig dreng.
Presse-fotos.dk har ikke mulighed for at bringe de pågældende billeder, men der er tale om en særdeles alvorlig ulykke tæt på en skole.
(Artiklen fortsætter under billedet)

Det var klokken 20.34 fredag aften, at alarmcentralen fik en anmeldelse om en færdselsulykke mellem en 15-årig dreng og en 46-årig kvinde.
Drengen kørte på elløbehjul og stødte sammen med en personbil, som blev ført af den 46-årige kvinde, oplyser vagtchef i Sydøstjyllands Politi Jesper Knudsen lørdag formiddag til Ritzaus Bureau.
– Parten på løbehjulet kom alvorligt til skade og blev kørt til hospitalet med eskorte, siger vagtchefen.
Politiet har ikke oplysninger om drengens tilstand lørdag formiddag.
Der er ikke meldinger om, at kvinden blev kørt på hospitalet, siger vagtchefen.
Det var klokken 20.34, at politiet fik anmeldelsen om hændelsen på Skolegade i Uldum.
Politiet tilkaldte en bilinspektør til ulykkesstedet. Han har undersøgt kørselsforløbet, og politiet afventer en rapport fra ham.
/ritzau/


