To mænd på 46 og 25 år er sigtet for vold med døden til følge.
Det sker, efter en mand lørdag aften mistede livet i Harndrup på Nordvestfyn.
De to mænd mistænkes for at have slået offeret adskillige gange i hovedet og på kroppen.
Ifølge sigtelsen fortsatte slagene, mens manden lå værgeløs og blev holdt fast på jorden.
Det skriver Fyens Stiftstidende, som har været til stede ved et grundlovsforhør i dag.
Fyns Politi har her til aften ingen kommentarer til sagen.