Hastet på hospitalet: Kendiskok opereret i hjertet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

“Nu håber jeg, at det er slut, så jeg kan komme videre”, lyder det fra kokken.

“Først blev jeg hentet med ambulancen herhjemme. De mennesker, der kom, var søde, dygtige og omsorgsfulde. Noget var ikke, som det plejede at være”.

Sådan lyder det i opslaget på facebook fra kendiskokken.

For en ubehagelig uge er netop overstået, da han blev hastet på hospitalet og opereret i hjertet.

(Artiklen fortsætter efter billedet)

Illustrationsfoto
Se også
TV-kok ramt af hjerteflimmer: ‘Jeg er bange’

Det skriver tv-kokken Claus Holm på sin facebook den 14. juni.

“Jeg måtte svigte min Foodtruck, og det gjorde ondt”, skriver han og tilføjer:

“Fredag blev jeg igen opereret i hjertet”.

Claus Holm forklarer, hvordan hændelsen har tvunget hans liv ned i tempo, og hvor han også skulle gentænke livet.

“Jeg må acceptere, at jeg nu går rundt med flimmer, og at det er noget, jeg skal leve med. Jeg skal finde et tempo, der passer til mig”, skriver Claus Holm.

Han slutter sit opslag af med at fortælle, at han er okay.

“Jeg havde brug for at lufte min livsventil lidt i dag. Her er der ingen fare”.

Ikke første gang

Tilbage i april var Claus Holm udsat for hjerteflimmer for første gang.

Det skrev han også på facebook tilbage i foråret.

Dengang indled han sit opslag med:

“Jeg skal nok komme tilbage. Jeg kommer tilbage”.

Dengang fortalte den danske tv-kok, at han var udsat for en rædselsfuld oplevelse, hvor han fik hjerteflimmer.

“Vi kan ikke gøre noget ved i går, vi kan ikke gøre noget ved i morgen. Så der skal leves i dag. Lige nu. Lige her. Jeg er taknemmelig for at være her. Jeg har fået hjerteflimmer…. og det der følger med”.

“Jeg var afsted i fredags til endnu et stød. Skal scannes i dag”, skrev han i opslaget inden han fortalte, at han var bange.

Annonce
Annonce
Annonce