Gennemvæder fremmeds hus med benzin: Fuld mand anholdt

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Det er endnu uklart, om han skal i grundlovsforhør fredag.

Det er endnu uklart, om han skal i grundlovsforhør fredag.

Politiet modtog anmeldelsen klokken 12.27 torsdag.

Og da de ankom, var manden allerede i fuld gang med et dybt skræmmende foretagende.

Der skulle sættes ild til huset.

(Artiklen fortsætter under billedet)

Politi - Bolighuset Werenberg
Illustrationstekst.
Se også
‘Det er gået ud over en lille baby’
Se også
Politiet har dræbt søn foran hans far

En beruset 32-årig mand havde nemlig hældt benzin ud over trappen på et nærliggende hus og truet husets beboere med at sætte ild til det.

Det skriver Syd- og Sønderjyllands Politi på Politi Update.

Da politiet ankom til adressen i Tønder, kunne patruljen konstatere, at manden var beruset.

Politikredsen oplyser desuden, at parterne ikke havde relation til hinanden.

Den 32-årige mand er blevet anholdt, og i løbet af fredagen vil det blive vurderet, hvorvidt han skal fremstilles i grundlovsforhør.

Annonce
Annonce
Annonce