Fuldstændigt hjerteskærende: En hel by i sorg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Venner, familie og naboer er mødt op for at vise deres støtte.

Blomsterne er lagt, lysene er tændt, og mange er mødt op for at mindes efter den tragiske hændelse.

Efter den voldsomme ulykke, der kostede en 64-årig kvinde livet, samles folk nu for at vise deres støtte og respekt.

Samtidig fortsætter sagen, hvor en ung mand er blevet sigtet.

(Artiklen fortsætter under billedet)

DSC00020.JPG
C0737.MP4
Se også
64-årig død på stedet efter forfærdelig ulykke: Nu er der nyt i sagen

Tirsdag aften mistede en 64-årig kvinde livet, da en personbil pludselig bragede ind i et parcelhus på Hindøvænget i Tilst. Kvinden befandt sig i huset, da ulykken skete, og hun døde på stedet.

Efter ulykken blev fire mænd anholdt, mens politiet arbejdede på at fastslå, hvem der sad bag rattet under den voldsomme kollision.

Siden er en 20-årig mand blevet identificeret som fører af bilen og sigtet for uagtsomt manddrab. Han blev onsdag fremstillet i grundlovsforhør og er blevet varetægtsfængslet i 14 dage.

Den unge mand nægter sig skyldig, mens efterforskningen fortsætter.

På billederne her mindes venner, naboer og familie offeret.

20260624_200319.jpg
20260624_200331(0)(1).jpg
20260624_200331(0).jpg
DSC00032_1.JPG
DSC00043~2.JPG
DSC00030_1.JPG
DSC00049_1.JPG
DSC00029_1.JPG

Annonce
Annonce
Annonce