Venner, familie og naboer er mødt op for at vise deres støtte.
Blomsterne er lagt, lysene er tændt, og mange er mødt op for at mindes efter den tragiske hændelse.
Efter den voldsomme ulykke, der kostede en 64-årig kvinde livet, samles folk nu for at vise deres støtte og respekt.
Samtidig fortsætter sagen, hvor en ung mand er blevet sigtet.
(Artiklen fortsætter under billedet)


Tirsdag aften mistede en 64-årig kvinde livet, da en personbil pludselig bragede ind i et parcelhus på Hindøvænget i Tilst. Kvinden befandt sig i huset, da ulykken skete, og hun døde på stedet.
Efter ulykken blev fire mænd anholdt, mens politiet arbejdede på at fastslå, hvem der sad bag rattet under den voldsomme kollision.
Siden er en 20-årig mand blevet identificeret som fører af bilen og sigtet for uagtsomt manddrab. Han blev onsdag fremstillet i grundlovsforhør og er blevet varetægtsfængslet i 14 dage.
Den unge mand nægter sig skyldig, mens efterforskningen fortsætter.
På billederne her mindes venner, naboer og familie offeret.








