Folk stormer til POWER i Danmark. Den virale maskine har taget USA og England med storm – og nu hamstrer danskerne den også i rekordfart.
Natten til mandag gik POWER i luften med forsalget af det nyeste TikTok-fænomen, Ninja SLUSHi, og på bare én time blev der langet over 100 eksemplarer over den virtuelle disk. Hypen, der har fået folk til at gå amok i USA og England, er nu for alvor kommet til Danmark.
Det skriver POWER i en pressemeddelelse.
En ny TikTok-darling i de danske køkkener
Sidst var det airfryeren – nu er det den virale slush-maskine, der får danskerne til at klikke løs. På sociale medier har POWER allerede registreret en eksplosiv interesse for Ninja SLUSHi. Videoer af maskinen har opnået mere end 250.000 visninger i løbet af weekenden.
‘Allerede nu brager det ind med forudbestillinger på Ninja SLUSHi-maskinen, og vi forudser, at det bliver en vild weekend, når danskerne får løn på fredag,’ fortæller Daniel Olesen, produktchef for Domestic Products hos POWER.
Fra lunken sodavand til iskolde drinks på 30 minutter
Ninja SLUSHi har vist sige at være et hit både hos børn og voksne. Med sin Rapid Chill Technology kan maskinen forvandle alt fra sodavand og juice til frappés og iskaffe på blot 30 minutter. Det gør den helt uden brug af is.
Den er udstyret med fem forudindstillinger og kan holde drikkevarer frosne i op til 12 timer.
‘Det bliver ikke nemmere. Og det er faktisk helt utroligt, hvad du kan proppe i maskinen og forvandle til en lækker is-udgave,’ siger Daniel Olesen.
Eksklusivt hos POWER – forventes udsolgt
POWER er for nuværende den eneste forhandler af Ninja SLUSHi i Danmark. Produktet forventes at lande i butikkerne i starten af marts. Med den nuværende efterspørgsel vurderes det, at lageret hurtigt kan blive tømt. Det har nemlig lige være tilfældet i USA og England, hvor maskinen blev revet væk på rekordtid.
‘Det er jo endnu en fed køkkenmaskine, som vi ikke vidste, at vi manglede, og lur mig, om det ikke bliver årets køkkenhit – ikke mindst når sommerens varme rammer Danmark. Vi forudser i hvert fald en ny bestseller,’ lyder det fra Daniel Olesen fra POWER.