Færdselsuheld på motorring 3

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Nederst i artiklen kan du se billeder fra udrykningen på Motorring 3

Torsdag eftermiddag klokken 16.34 har Københavns Vestegns Politi modtaget en anmeldelse om et færdselsuheld på Motorring 3 ved Park Allé i Brøndby.

Det bekræfter vagtchef ved politikredsen Christian Lens over for Presse-fotos.dk.

“Vi får en anmeldelse om, at to biler er kørt sammen i anden vognbane. Der er ikke nogen personer, der er kommet til skade,” siger vagtchefen.

Der er ryddet op efter uheldet.

Annonce
Annonce
Annonce