Nederst i artiklen kan du se billeder fra udrykningen på Motorring 3
Torsdag eftermiddag klokken 16.34 har Københavns Vestegns Politi modtaget en anmeldelse om et færdselsuheld på Motorring 3 ved Park Allé i Brøndby.
Det bekræfter vagtchef ved politikredsen Christian Lens over for Presse-fotos.dk.
“Vi får en anmeldelse om, at to biler er kørt sammen i anden vognbane. Der er ikke nogen personer, der er kommet til skade,” siger vagtchefen.
Der er ryddet op efter uheldet.







