Ender i grøften: Bil må trækkes op

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Bilen endte ude i et buskads efter at være kørt af vejen.

Det gik torsdag aften helt galt for en bilist.

Her røg vedkommende af vejbanen og endte i en grøft ude i noget buskads.

Det viser billeder fra Presse-fotos.dks udsendte.

(Artiklen fortsætter under billederne)

Uheldet skete på Ryttervej i Svendborg, hvor de første meldinger lød, at der var fastklemte.

Presse-fotos.dk er dog ikke bekendt med de nærmere omstændigheder omkring uheldet.

Herunder om der er nogen, der er kommet til skade som følge af det.

Skulle der komme ny information opdaterer Presse-fotos.dk dog artiklen.

Se også
53.000 ramt i Danmark: Skift dit password lige nu
Annonce
Annonce
Annonce