En mand har netop mistet livet her

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En mandlig cyklist har torsdag formiddag mistet sit liv, efter at han blev påkørt af en bilist på en landevejsstrækning

I første omgang lød meldingen på, at han var slemt kvæstet – men nu oplyser politiet, at den mandlige cyklist ulykkeligvis er afgået ved døden.

Det sker efter en alvorlig landevejspåkørsel. Vejen er i forbindelse med undersøgelser på stedet nu afspærret i begge retninger, efter politi og redning rykkede ud med blandt andet en lægehelikopter.

Alarmen lød før klokken 11.00.

(Artiklen fortsætter under billedet)

Her er ulykken sket – se flere billeder nederst

Ifølge Midt- og Vestjyllands Politi er det en 81-årig cyklist, der er afgået ved døden.

Sammenstødet mellem cyklisten og bilisten skete på Rute 16/Overlundvej i Ørum, der ligger tæt på Viborg.

Den 81-årige mand er ifølge TV Midtvest fra lokalområdet – de pårørende er underrettet.

Midt- og Vestjyllands Politi oplyser, at en bilinspektør er ankommet til ulykkesstedet, hvor der nu skal foretages undersøgelser og indsamles tekniske beviser.

Landevejen er derfor afspærret i begge retninger på ubestemt tid.

Ved 12-tiden kan Midt- og Vestjyllands Politi endnu ikke oplyse de nærmere omstændigheder ved ulykken

Far dræber mor og sig selv: Nu er der nye oplysninger om de to børn

Annonce
Annonce