Den eneste adgangsbillet til det eksklusive event var en ny linje af kasketter, der blev solgt på dagen. Derfor var mange mødt op flere timer i forvejen.
Lørdag den 1. november blev en lang kø dannet foran Rødovre Skøjte Arena.
De mange – primært unge – mennesker var dog ikke mødt op for at se en kamp med byens ishockeyklub, Rødovre Mighty Bulls.
Anledningen var i stedet et ganske eksklusivt event, hvor det handlede om at være først til mølle, og derfor var flere også kommet længe i forvejen.
Flere af Presse-fotos.dk’s fotografer var forbi arenaen i løbet af dagen og kunne overvære, hvordan køen langsomt blev længere og længere.
(Artiklen fortsætter under billedet)

Ingen billetter til salg
Kødannelsen skyldtes et eksklusivt event i forbindelse med et nyt samarbejde mellem stjernerapperen Kesi og kasket-brandet New Era.
Der var dog mere at vinde end en ny kasket, ved at være først i køen, for dem der ikke nåede at få fat i kasketterne, da de udkom online den 17. oktober.
Kasketterne fungerede nemlig som adgangsbillet til aftenens koncert med Kesi og flere andre store navne. Der blev ikke solgt billetter til eventet, så det var altså eneste mulighed for at sikre sig adgang.
Presse-fotos.dk’s fotograf faldt i snak med den første i køen. Vedkommende havde taget turen helt fra Kolding, og havde stillet sig i kø allerede klokken 02.00 natten til lørdag.
(Artiklen fortsætter under billedet)

Populær og kontroversiel streamer som vært
Der var da også udsigt til noget af et stjernespækket program i Rødovre Skøjte Arena. Udover hovedpersonen selv kunne de, der var hurtige nok, opleve både Anton Westerlin, Mas, Ozzy, Kundo og Michael Williams.
Og så havde Kesi også hentet en herre, der for tiden har fået megen omtale i medierne, ind som vært for eventet.
Streameren Rasmus Søndergaard satte for nylig flere rekorder, da han streamede uafbrudt i to uger, hvor seerne kunne følge med 24 timer i døgnet.
Men samtidig har han også fået stor kritik for at markedsføre energidrikke til sit publikum, hvoraf 20 procent – ifølge hans egen afstemning under en stream – er mellem 14 og 17 år gamle.
Det har dog ikke ændret synderligt ved hans popularitet, og derfor var han endnu et stort trækplaster ved eventet, der tiltrak unge fra hele landet.
Mange af de fremmødte brugte en del timer i køen, da kasketterne først blev sat til salg klokken 16, mens selve koncerten fandt sted om aftenen.
Heldigvis var der opsat en kaffebod med både kolde og varme drikke, og rundt omkring i køen blev humøret holdt højt ved hjælp af musik fra medbragte Soundbokse.







