Demonstration ved Nørreport Station

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag er Københavns Politi til stede i flere køretøjer ved Nørreport Station.

Her er politiet rykket ud i forbindelse med en anmeldt pro-israelsk demonstration.

Ifølge Presse-fotos.dks udsendte er der ikke opstået ballade ved demonstrationen.

Samme dag er politiet rykket ud til et andet uheld, hvor en lastbilanhænger er væltet. Der ligger flere tons korn på motorvejen, som er delvist spærret.

Annonce
Annonce