Bil overtændte og satte i flammer

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Vilde billeder viser en bil, der gik fuldstændig i flammer

Brandvæsnet er lige nu til stede ved en bil, der næsten af udbrændt.

Presse-Fotos.dk’s udsendte på stedet fortæller, at ejeren nåede at komme ud af bilen, inden ulykken udviklede sig

(Artiklen fortsætter efter billedet)

Bilen gik i brand ved Kærtoften Aarhus V.

Politiet har lukket vejen med minestrimmel, fortæller Presse-Fotos.dk’s udsendte.

Anmeldelsen indløb klokken 16.00, og brandvæsenet forventer at arbejde på stedet mellem 15 minutter og 45 minutter.

Det oplyser Anders Jensen, operationschef ved Østjyllands Politi til TV2 Østjylland.

Annonce
Annonce
Annonce