Alvorligt uheld med børn i bilen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag eftermiddag har et hårdt uheld sendt en enkelt person på hospitalet.

En bil har været involveret i et solouheld lørdag eftermiddag, da den er kørt frontalt ind i et træ ved Rødhus i Nordjylland.

Det skriver Nordjyske og TV2 Nord.

(Artiklen fortsætter under billedet)

Illustrationsfoto

I bilen sad en 57-årig kvinde, som grundet uheldet måtte køres på Aalborg Universitetshospital med traume, da hun beklagede sig over smerter i brystet.

Derudover er hendes tilstand ikke nærmere beskrevet i de to medier.

Det var en 71-årig bedstefar, som var fører af bilen. I bilen sad der også tre børnebørn i alderen 4-9 år.

De er efterfølgende blevet kørt til tjek på hospitalet. 

Det er ifølge Martin Møller, vagtchef ved Nordjyllands Politi, ren rutine efter sådanne færdselsuheld.

Politiet har nu forladt ulykkesstedet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce