Aarhus: Flere brandbiler ankommer til adresse

Her er brandvæsenet fremme på stedet
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag aften kort før klokken 23.00 er Østjyllands Brandvæsen til stede på Grøfthøjparken i Aarhus-bydelen Viby.

Her er beredskabet rykket ud i forbindelse med et alarmopkald.

Ifølge den indledende anmeldelse er der tale om en forespørgsel.

Fremme på stedet kan Presse-fotos.dks udsendte hverken se røg eller ild.

Presse-fotos.dk er ikke bekendt med de nærmere omstændigheder.

Annonce
Annonce