Aarhus: Brandvæsenet rykker ud

Her ankommer brandvæsenet til stedet
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag aften omkring klokken 22.30 er Østjyllands Brandvæsen rykket ud til F. Vestergaards Gade i det centrale Aarhus, hvor en automatisk brandalarm er aktiveret.

Fremme på stedet har brandvæsenet ikke kunne konstatere røg eller ild, og derfor forlod de hurtigt igen adressen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce