Slagelse: Drama efter alarmopkald

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Se billeder fra udrykningen i Slagelse nederst i artiklen

Onsdag aften klokken 21.30 har brandvæsenet modtaget et alarmopkald fra Nørrevangstorvet i Slagelse.

Her er der ifølge den indledende anmeldelse udbrudt brand.

‘Ild i skur,’ lyder det i anmeldelsen.

Fremme på stedet bekræfter Presse-fotos.dks udsendte, at der er gået ild i en trekonstruktion.

Konstruktionen er endt med at udbrænde, men til gengæld har flammerne ikke spredt sig.

Se billeder fra stedet her:

Annonce
Annonce
Annonce