Brandalarm udløst på Englystskolen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fredag ved middagstid ankom brandvæsnet til en skole, hvor der var blevet udløst en brandalarm.

Omkring klokken 12.10 fredag eftermiddag gik der en brandalarm på Englystskolen i Børkop.

På Skolebakken, hvor skolen ligger, ankom øjensynligt et enkelt udrykningskøretøj.

Der er dog ingen meldinger om, at der skulle have været brand på stedet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce